EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-23
10:07:57

Smulan och jag

Smulan och jag har det bra här! :D hon sover och jag överdoserar mig i TV-tittande :D  Härligt att gå promenader i snön och hon gillar när man kastar snöbollar till henne :D haha


Smulan i somras på dykcentret på Smögen :D 

I dag är det föreläsning en stund och sedan ska vi nog sitta lite med gruppen... ska försöka hinna träna också... lite aerobics... dock vet jag inte hur ajg ska hinna... föreläsningen slutar 14.30 och då ska jag hinna och gå ut en sväng med Smulan och sedan hem till mig och hämta kläder och sedan till Fysiken... allt på 2,5 timme... jag tror det ska gå... :)  får väl se

Lätt förvirrad fortfarande på vissa plan men det kanske löser sig... vi får väl se...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: