EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-17
13:15:00

Projektarbete med excel + jobb och pannkakor! :D

Härlig dag idag också med strålande solsken och lite kallt :D

Suttit i skolan och skrivit på projektarbetet och jag har fixat med diagram. Det var intressant att se skillnaden och så mellan klasserna :) det blir så mycket tydligare när man ser det i diagram än när man bara ser siffror :)  hade lite tur för ajg var den enda i gruppen som gillar att sitta och knåpa med excel så det blev min uppgift till att börja med :D jag och Anna skriver på Metod så hon har ägnat sig åt texten och jag att sammanställa den insamlade datan :D

Eftermiddagen tillbringas på tåget :D ska jobba 13.25 till 18.40 :)  efter det blir det PANNKAKOR!!!! :D ska till Johanna och umgås och käka pannkakor :D mums vad gott det ska bli :D  längtar riktigt efter att träffa henne igen för det var så längesen!

Längtar dock inte efter att ta på mig kjolen till jobbet... kallt kallt kallt!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: