EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-11
20:38:17

plugg och sos-västkust

Kvällen har halvt spenderats hos Amelie med lite plugg, sconesätande + godisätande... har skickat in hemtentorna nu och ska lämna in dem i pappersform i morgon, känns bra! Amelie har läst båda och jag har gjort de justeringar som hon tipsat om och det känns helt ok nu...redo för inlämning :)

Ska se om det går att kolla på kanal5play nu snart på kvällens avsnitt av SOS-västkust... det ska följa sjöräddningen på Smögen idag så jag väntar med spänning :D tror programet kommer ut vid 21 då det slutat på tv:n... tiden går väldigt långsamt nu känner jag!

Ska försöka sova i natt också... blev lite dåligt med det förra natten... kollade på Pretty Women för att bli trött men det blev jag inte och sist jag kollade på klockan var hon 01:11 och sedan vågade jag inte kolla fler gånger för då blir man ju bara stressad :P  tog nog några timmar innan jag somnade i alla fall... gick dock upp vid tio så jag är nöjd ändå :)

Pluggat väldigt mycket idag känns det som...
får väl se i morgon om det har fastnat något...
jag är nervös faktiskt!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: