EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-09
23:15:12

Plugg och ny sambo

Idag har det snöat hela dagen... eller det regnade lite också men mest så var det snö :)  gillar snö men det ska vara sån snö som är pudrig och fluggig :P  sån som blir hemhemma :D hoppas det är massor med snö när jag kommer hem!

Har pluggat måttligt idag...har varit jättetrött trots massor med sömn! I morgon ska jag ta mig upp till 9 i alla fall och försöka plugga så mycket som möjligt! Amelie har läst min ena hemtenta också så jag ska rätta till lite i den på det som hon anmärkt på :) Amelie är bra hon! :D

Vi var och tränade lite Aerobics också och det gick bra...hon hade ändrat lite i kooreografin så det var ett roligt pass :D

Jag fick en julklapp av Amelie för hon sa att hon inte kunde hålla sig till jul... hon har 'hotat' med att om jag är deppig så kommer jag få min julklapp och fast jag inte var så deppig idag så fick jag den :) han heter Hajen och är min nya sambo :)

Jag och min nya sambo :D


peace out
Kommentar:
2010-11-10 @ 16:03:46
#1: Syster

Wow, vilken snygging, honom får du hålla hårt i :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: