EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-10
19:23:07

plugg och allt där i kring

Det har varit en bra dag idag... när man ska tentaplugga så hittar man alltid saker man 'bara MÅSTE göra', såsom att städa, möblera om i lägenheten, göra en lite mer avancerad middag...osv...

Det har ändå gått bra att plugga och jag är väl lite sent ut med min lista över saker jag tänkte att jag skulle lära mig... med tanke på att tentan är på fredag så borde jag gjort den redan förra veckan... men detta är sånt som är typiskt mig...

Hemtentan i Idrott känns i alla fall klar nu... har gjort de redigeringar som Amelie tipsade om och nu har jag bara samma sak att göra med kost-hemtentan...

är faktiskt lite stressad... det blir jag alltid inför tentor... jag är nästan alltid sent ute med att börja plugga ordentligt... det är dumt!!! :(

Lite mer plugg i kväll sedan en välförtjänt dusch och sedan lite sömn...

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: