EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-14
20:26:51

missat MeatLoaf's "nya" album

Hur kan jag ha missat detta!!!!????  MeatLoaf släppte ett album i APRIL!!!! jag förstår inte riktigt hur detta gick till utan att jag noterat det!?

Jaja, det är väl sånt man får ta... detta album ska inhandlas så snart plånboken blir tjockare :D tror jag har alla hans album faktiskt :D



MeatLoaf är en av mina favoritartister! allt började med att jag hörde "Dead Ringer For Love" på sikta mot stjärnorna när jag var liten... jag gillade låten och då säger Pappsen att han ju har några vinylskivor med MeatLoaf, pappa gillar också honom :D  jag kommer ihåg att jag satt och lyssnade på dem om och om igen :D  sen fick jag några CD:s också och de lyssnar jag på fortfarande :D

Ska ta och skaffa mig den nya och kanske se om jag hittar några äldre också :D hade varit kul :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: