EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-02
19:37:01

jobb och jobb och middag

Till att börja med så ska jag säga att 6-veckorsutmaningen är över. Jag ahr inte klarat allt men är hyfsat nöjd med min insatts. Kommer en sammanställning  senare då jag är dödstrött!

I morse gick jag upp kvart i 4 och sedan vid halv 5 cyklade jag till jobbet. Fick hastigt och lustigt ett samtal igår om att jag hemskt gärna fick jobba 05.25 till 14.40... jag tyckte att det blir nog bra... nu är jag trött och i morgon blir det mellan 06.25 till 15.40... ja, jag kommer ihåg att plugga också...

Igår var jag på soppmiddag hos janne och Annelie. Lisa, Frida och Magnus var också där och det var en gudomligt god soppa! Zuccini och potatis var det i och sedan minns jag inte mer av ingredienserna men jag ska fråga Lisa om receptet...det var hur gott som helst!

Idag har jag som sagt jobbat hela dagen och det var väldigt lugnt, nästan för lugnt... när jag satt och frös på stationen i Ängelholm så började det regna också... det gjorde det även i Götet när jag kom dit så när jag cyklade hem så blev jag genomblöt...

Har tvättat också, var kris bland underkläderna så det blev 3 maskiner och slängde med laka också...

Ska sova tidigt idag... måste orka upp i morgon också :)  men jobbet är kul!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: