EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-12
21:09:09

Jag och Hajen

I morse gjorde jag tentan och det kändes faktiskt bra! dock gick det väldigt fort... jag var klar på 40 minuter och man har 3 timmar på sig... förra gången satt jag ju tiden ut och det brukar jag väl nästan alltid göra för jag behöver tiden men idag var det annorlunda... jag satt i alla fall och kollade igenom den några extra gånger så jag gick vid 10... men det känns bra... visserligen gjorde kändes det bra förra gången också och då klarade jag ju inte den... men nu håller vi tummarna!!! :D

Gick och gymmade efter att jag var klar och jag lämnade in hemtentorna också så dem håller vi tummarna för också :D är faktiskt väldigt glad i hela kroppen idag så allt har gått som på räls :D haha

jag har även pratat med alla där hemhemma idag... ringde pappa efter tentan och pratade ett tag... sedan när jag kollat på Forrest Gump med Hajen så ringde jag Frida och hon åkte skolbussen så då fick jag prata lite med Tobbe också och det var längesen och det var jättekul! saknar honom! får se till å ses när jag kommer hemhem! sedan bad jag att mamma skulle ringa när hon kom hem och det gjorde hon :D saknar alla där hemhemma! :D <3

Har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen med Hajen... vi trivs bra ihop :D  trevlig med sällskap när man kollar på film... sitter med Hajen och har väldigt lattjo här nu :D lyssnar på musik och sjunger med och skränar :D han och jag under en filt, mysigt! :)



I morgon blir det jobb hela dagen :) 10,5 timmar två vändor till Ängelholm... ska bli kul men otur att jag missar middagen hos Janne och Annelie :(  Janne åker till Thai på tisdag och jag hinner säkert inte träffa honom och då får jag vänta ända till april(!) synd :(  hade varit fint att träffa honom innan han åker... jaja, är väl sånt man får ta... om en vecka ungefär så ska jag kanske vara hundvakt åt Smulan och det ska bli kul... då får jag träffa Annelie i alla fall :D hoppas få träffa Lisa & Daniel och Magnus och Frida snart igen också! Tycker om att umgås med dem! :D

Nu ska här sjungas och sedan lite Idol... måste se Linnéas och Elins framträdande! :D gillar dem!

peace out



Kommentarer:
2010-11-13 @ 23:24:57
#1: Anonym

yeaaaah hajen !.... den ser väldigt rädd ut i bilden - då får släppa lite på stryp taget:)

2010-11-13 @ 23:26:10
#2: carl

glömde lämna namn :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: