EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-07
15:00:00

Hemhemma

Hemma bra men hemhemma bäst! nu har jag faktiskt lite hemlängtan! Längtar efter Mamma och Pappa! Längtar efter mina kära systrar... Frida är och hälsar på Matilda i Linköping nu i helgen :)  vill också träffa dem snart!

Egentligen så är det inte så lång tid tills vi ses för jag ska åka hem till jul... sedan fyller ju Mamma 50 år den 11:e december och jag vill så gärna hem då! hoppas schemat för kursen kommer ut snart så jag kan boka biljetter!


Hemhemma...saknar det! hoppas det är mycket fluffig snö på marken när jag kommer hem :D


På Göteborgs Horse Show 2009... det var fint det :D



Systrarna Näslund med de bulliga kinderna :D
Kommentar:
2010-11-08 @ 19:08:10
#1: frida

åh älskade syster.: vad finnt, "bulliga kunder" det är ju hur fint som helst ju, och vad roligt vi hade på gbg horsshow värsta grejen som vi måste göra om då alla har råd med det.:):P LÄÄÄÄNNKTAR efter dig jag också.:):)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: