EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-29
15:28:19

Hämtat uniform och lite jobb :D

Började dagen kl 7 med lite tvätt :D härligt härligt! :D Gruppen träffades 10 i skolan och fixade lite med projektet :D jag satt dock mest med Facebook hehe...

Efter lunch ringde jag pappa och vi pratade någon timme och jag gick runt i Haga samtidigt och det är så mysig där! Sedan han jag knappt mer än lägga på förrän Tim ringde och vi pratade också ett bra tag :d fint att höra av honom, det är några veckor sedan nu :D de har det lite kallare där uppe i norr än vad vi har här i södern :P

Efter att ha pratat med Tim så gick jag till affären Johan Skoglund och provade ut byxor, skjorta och väst till min uniform :D  ska snart bege mig till jobbet och genomföra en sväng till Ängelholm :D så idag har jag byxor i alla fall, dock får jag inte under långkallingar men jag tänkte ha strumpor som räcker till knäna på mig så det går nog bra i alla fall :D jaja

slutar 21.50 så inte allt för sent heller men jag har längtat efter min säng sedan jag klev ur den i morse så det blir nog till å sova direkt när jag anländer till mitt bo :D GÖTT!!! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: