EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-12
19:47:59

gym 45 min

Gymmade idag... det var skönt! nästan 2 veckor sen sist... men det känns inte så, känns som att det var kanske i alla fall bara en vecka sen :P

Körde med samma vikter som förra gången och det känns bra. Började med 5 min rodd, sedan körde jag ben... höjde vikterna på framsida och baksida lår på sista settet, får se om jag klarar 3:an på alla tre setten nästa gång... får se hur länge det dröjer innan jag kommer dit igen men jag siktar på början av nästa vecka :D

Biceps, triceps och axlar hade jag samma vikter också...6 kg på biceps, 1 st 6 kg hantel på triceps (håller med båda händerna bakom huvudet)... på axlar hade jag 4 kg...

På bröstpressen höjde jag också en vikt på sista settet... så då blev det 2 set på 2:an och 1 set på 3:an... vet inte hur många kilo varje platta väger så jag kan inte säga någon vikt på de maskiner osm jag använder...

Körde mage och rygg sen också både över och underdelen på rygg... det hela tog 45 minuter ungefär...

Gillar att gymma!! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: