EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-09
23:21:25

Aerobics

I dag var det Aerobics som gällde... det var kul! Jag var dock väldigt trött men kände ändå att jag tog ut mig bra under passet :D Det var bra att hon ändrat lite i passet så  man får tänka lite och inte bara mala samma gamla vanliga :D

Nu när det kom snö idag så får jag nog medge att det är slut på cyklandet, blev sista turen igår... nu måste jag köpa spårvagnskort och slösa pengar på det också...suck... men det brukar ju bli så att första snön försvinner och det kanske blir lite varmare så då kanske jag kan cykla lite till :D  det vill jag! :D

Nästa planerade träningspass blir på torsdag och vi har inte bestämt om det blir krafttag eller Afro... men det lutar åt krafttag :)

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: