EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-07
11:19:07

19 vkb och mindre deppig

I morse blev jag väckt 2 minuter innan mitt alarm skulle ringa... det var från Packen som undrade om det var jag som skulle jobba idag, det finns nämligen 2 Elinor... jag var så nyvaken så jag bara "nej, jag kan inte jobba idag...eller vänta det är söndag!... jo jag ska jobba..." jag var helt förvirrad och det enda personen ville veta var om det var rätt Elinor den hade ringt... ojojoj

Så jag ska alltså jobba idag... började med att snooza 2 timmar... behöver nog så mycket sömn det bara går då jag jobbar 13.25 till 22.50 och sedan börjar 05.25 i morgon... blir inte mycket sömn i natt... hade lite otur när jag tänkte när jag tackade ja till måndagens jobb :P

Idag är det 19 vkb som gäller och jag kommer åka Gbg-Ängelholm och tillbaka och sedan Gbg-Halmstad och tillbaka... jag kommer dessutom åka passivt tillbaka till Götet vilket känns bra :) I morgon är det inte så långt pass... bara Gbg-Ängelholm och tillbaka... slutar 10.40 (undrar vem som cyklar raka vägen hem till sängen då?)

Jag är inte så deppig idag... det gick över... jag åt lite mer choklad och lyssnade på glad musik och sedan smsade jag lite och blev så småning om på bättre humör... inte tiptop men bra vill jag nog påstå att det är i alla fall.

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: