EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-13
22:26:11

14 vkb :D det är roligt att jobba!

Oj vad snabbt den här dagen har gått! Jag har jobbat hela långa dagen... 09.25 till 20.50 :D  det var roligt idag men jag har väldigt ont i fötterna och lite i ryggen, liksom svanken...

Jag har sålt mycket idag... på första vändan Göteborg-Ängelholm tog kaffet nästan slut och alla mackor och sånt tog också slut... det är bra :D på 2:a vändan gick det inte lika mycket kaffe men sallad, smörgåsar och så tog också slut nästan helt :P  det är kul när folk köper och bli glada :D gillar att vara glad mot folk, blir glad själv då :D

Pratade med några också när jag stog i mitten av tåget, alldeles innan jag stiger av brukar jag ställa mig i mitten och ropa ut att jag står där och hur länge jag har öppet så får de komma och handla... hade många intressanta samtal men olika människor :D

Nu på kvällen från Ängelholm så var det många glada fulla människor... två ryssar (lät som de pratade ryska) satt och drack vodka och en annan hade däckat vid sitt säte så tågvärden var och kollade till honom då och då... tror han kvicknade till lagom till vi kom till Göteborg :P hehe så kan det gå :P

Nu ska jag snart sova... har längtat efter sängen hela dagen... just under själva jobbpasset gick tiden ibland väldigt långsamt... skänt och vara hemma :D

I morgon blir det att ta det lugnt och tvätta lite och kanske, kanske att det blir träning... får se hur jag känner mig :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: