EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-07
19:21:48

Vårdcentral och film

Idag tog jag mod till mig och gick till vårdcentralen. Jag gillar inte att gå till doktorn men ibland måste man och jag hade ju lovat mamma att göra det. Oturligt nog fanns det ingen tid idag så jag får vänta tills på måndag. Jag drog hela storyn och den sköterska jag fick prata med sa att det troligtvis var någon allergi. Hoppas det inte är något allvarligt!  Jag får itne träna i alla fall, eller hon ska springa så jag kanske får gymma ;)

Jag har varit inne i mitt bo och kollat på film den mesta delen av dagen. Först kollade jag på Howl's Moving Castle och sedan på Million Dollar Baby. Två filmer som jag gillar starkt!

Har handlat lite också nu på kvällen så i morgon ska jag göra currygryta med quornfiléer, hoppas det blir bra för jag har inte använt sånna filéer förr utan brukar ha kyckling, men min frys har inte plats för kyckling nu då den håller på att isa igen, ja, jag ska frosta av den!

Sitter nu med en tidning och choklad i min hand så det är väl så jag ska tillbringa kvällen :D  om ingen kommer på att den vill ha mitt sällskap vilket itne är särskillt troligt.

ha det underbart!

Peace Out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: