EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-11
22:12:35

Slappdag och Nintendo

Idag var jag olydig och snoozade ända till klockan var tolv. Jag var så trött och sedan drömde jag massor med saker som jag inte alls kommer ihåg nu men jag vaknade stut i kvarten av att jag drömde något konstigt.

Jag åt en ganska snabb frukost och tog mig ner till torget för att kolla efter fotoalbum till Amelie. Det är nämligen så att Korthuset ska lägga ner så de har 60% rabatt på hela butiken. Dock fanns det inte några album kvar men jag köpte sådana fotoalbumspapper i alla fall. Köpte också kollegieblock och tejp och mappar. Blev väldigt billigt!

Åkte till Amelie och vi åkte sedan till Oxygéne och Jag lämnade in min klocka som gått lite trasig i spännet och han skulle skicka den till Poseidon på lagning. Jag var till en Urbutik först men de kunde inte laga det dumt nog. Tror det kan kosta lite pengar detta men det är väl sånt man får ta.

Vi tränade sedan, ett pass aerobic fick det bli. Sedan lagade vi mat och spelade Nintendo, NOSTALGI var det! haha


Längesedan man såg denna Nintendoversion! :D  haha

Det var roligt men jag dog hela tiden men det var gött att ligga i soffa och bara slappa. Kollade sedan på 112 på liv och död och det var ett bra program! Blev tidig hemgång för jag är supertrött. Ska ta en dusch och sedan sova.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: