EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-08
23:03:20

Rolig kväll igår...bakisdag idag

Det blev inte som jag planerat igårkväll kan man säga...det belv mycket bättre!! :D

Johanna smsade och frågade om jag ville med ut på krogen vilket jag inte tackade nej till. Är lite sällskapssjuk av mig.

Jag tog mig till Dancing Dingos där de satt, alltså Johanna, Staffan, Johan, Felikss och en tjej som heter Ingrid som jag då igår träffade för första gången. Hon var en rolig prick!

Det blev några öl och sedan blev det även lite för mycket Sambuca och jag drack en P2 också...eller två. Så idag har jag mått helt galet kasst. Det var längesedan jag var så bakis! Extremt!

Jag somnade på Staffans och Johannas soffa innan jag ens hunnit lägga mig på den. Idag så har jag och Johanna suttit i deras soffa och kollat på film och tyckt synd om oss själva och jag somnade mellan ett och sex. Anna kom på besök och vi käkade glass och kollade på tv.

Det har varit en hemsk dag på det sättet att jag mått dåligt men jag har haft bra sällskap så på det viset har den ändå varit bra!

Nu ska jag lägga mig och sova! Eller jag ska ta en dusch först... är jättesunkig!

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: