EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-31
19:20:17

Miss Trötter

Megatrött dag idag!

Igår var jag med Amelie och vi skulle ha tränat Styrkeyoga men jag bangade och hon tyckte det var en bra idé. Det blev pizza och öl istället. Vi kollade på några avsnitt av Mordkommisionen och örjade bygga ett pussel, 1000 bitar, vi kom långt.

Jag gick därifrån vid kvart i tre och såklart så gick det inga vagnar eftersom det var söndag så jag gick hem. Det tog 1 timme och 10 minuter (6 km).

Somnade gott och sov till halv nio då sjuksköterskan ringde och vi fixade en tid. Jag somnade om efter det och gick upp halv ett. Måste skärpa mig!

Har inte gjort överdrivet mycket idag, Amelie och jag skulle ha tränat men jag är lite snuvig så jag skippar den biten idag och antagligen i morgon också.

Börjat packa lite inför hemhem resan. På onsdag åker jag :D  klockan 06.00 går tåget från Göteborg och är i Gävle vid elva-tiden. Najs! jag längtar! :D

Nu är jag extremt sugen på choklad men jag ska inte bestämma mig om ajg ska ge vika och gå och köpa eller om jag kan hålla emot och stanna hemma. Vi får se hur det blir.

Ska fortsätta kolla på Battle Royale nu. Sevärd film! Hemsk!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: