EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-18
23:38:17

Lite deppig

Är lite deppig idag. Det började i går kväll. Jag vet inte vad det beror på och orkar inte heller försöka tänka ut vad det kan bero på.

Kollade klart på filmen Gran Torino på förmiddagen innan jag gjorde mitt försök att springa. Sedan när ajg kom tillbaka efter misslyckandet kolade jag på 'På spaning med Bridget Jones', en mysig film tycker jag.

Cyklade till Amelie och vi gick och tränade. Efter träningen så gjorde vi mat och sedan kollade vi på några avsnitt av Mordkommisionen och spealde Diamanten. Åt gifflar också. Blev några timmar där och sedan begav jag mig hemåt. Försökte cykla ifrån deppigheten men den vet var jag bor så den hittade mig ändå.

Nu ska jag se någon film tror jag och sedan försöka få lite sömn.

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: