EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-20
19:52:47

Kvavt och varmt!

Både idag och igår har det varit supervarmt och väldigt kvav luft. Jag börjar oroa mig lite inför lördag faktiskt. Hoppas det bli bra väder då och då menar jag lite svalt och inte så soligt.

Igår gick det bra på LabViewn och vi blev klara med ännu en uppgift. Nu är det två lektioner kvar och vi har två uppgifter kvar... jag tror vi kan klara detta :D

Efter labben gick vi och städade och sedan hem till Jo och vi kollade på filmen Juno och sedan pratade vi till klockan var halv fyra på natten och då skulle jag gå hem men då regnade det så jag övernattade på världens bästa soffa :D Staffan var inte hemma för han var i Bua med Johan och Jo hade varit där på dagen och hon var jätte bränd av solen så jag tyckte synd om henne!

Åkte hem till mig vid halv elva och sedan har jag inte gjort så mycket... kollat på två Wallander-filmer och sedan gått promenad.

Hade tänkt hämta ut min nummerlapp idag men det blev inte av, Pappa ringde och vi pratade jättelänge och sedan började det regna och jag bara orkade inte...ska göra det i morgon i stället.

Ska ta det lugnt ikväll. Äta av min lite för starka korvstroganoff och försöka sova tidigt..få se om jag lyckas idag...ska upp 7 i morgon och tvätta.

peace out

Kommentarer:
2010-05-21 @ 08:01:44
#1: Emma

Han hade gallsten, man får de om man äter fel sorts mat :p men nu är det bra! :)



ååh va roligt :D ska du komma på fridas bal? kraam

2010-05-21 @ 10:32:16
#2: Plutten

Du är så himla lik en tjej som jag känner, från Göteborg, Katrin Enoksson. Det är inte så att ni är släkt eller så?:) Var helt enkelt tvungen att fråga...



Svar; Bada på bara!:) Det börjar bli badväder nu, sådär så man svettas när man sitter i solen. Och det är inte alls så kallt i vattnet längre:)

2010-05-21 @ 19:33:58
#3: Plutten

Svar; Men var glad att du är lik henne;) Hon är en gammal boxningskamrat till mej. En meriterad sådan;)



Men visst är den underbar:D ALLT med den är liksom bra, texten också:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: