EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-14
19:20:42

Jackie Brown

Ännu en Tarantino film sedd. Den var inte lika bra som Kill Bill men den var bra :D



Idag lyckades jag komma upp i tid i alla fall. Käkade en fantastisk havregrynsgröt och blev rastlös och cyklade och tränade.

Strålande solsken har det varit hela dagen och jag blev lite glassugen ett tag men det har gått över och nu är jag i stället hungrig och jag har inte tänkt mätta mig med glass. Det är obra!

Gjorde en broccoligratäng när jag kom från träningen och det är lite kvar av den så jag ska nog ta mig en bit.

Kanske ska kolla på en till film snart. Är lite rastlös och lite sällskapssjuk, människorna i filmen får bli mitt sällskap :D

peace out


Kommentarer:
2010-05-14 @ 20:19:05
#1: Plutten

Du har tur du som har haft solsken! Här har det vart grått och extremt blött, regningt och tråkigt. Hoppas din fredagskväll blir fin!:)



Svar; Ja! Kolla på showen med Kissie. Man blir inte glad av att se den om man säger så. Man får en del att tänka på. Hur står det till med dagens ungdom idag? Ungefär så känns det...

2010-05-14 @ 23:44:00
#2: Plutten

Svar; Ja, det har ju blivit en heeeel del boxning genom åren. Det är helt vanlig traditionell boxning, man får alltså bara slå på framsidan av kroppen och i huvudet:) Jag har haft ett längre uppehåll nu på grund av ätstörningar och skada. Men kommer nog tillbaka inom en snar framtid:)



Det låter som att du med tycker om att träna. Härligt!

2010-05-15 @ 00:17:40
#3: Plutten

Svar; Gud, vad go' du är :) Tack!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: