EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-09
17:01:52

Gymmet 50 minuter +cykling 15 km

Har varit och gymmat. Det var hur gött som helst! Cyklade dit så det blev 15 km totalt på min gula fina cykel. Sedan körde jag samma program på gymmet osm jag gjorde i torsdags, dock gick det 10 minuter snabbare denna gång.

Mitt program som jag kör nu:

Men maskin:

Benpress 12x3 set  
Baksida lår 12x3 set
Framsida lår 12x3 set
Vader 10x3 set

Med hantlar:

Biceps 6 kg
Triceps 4 kg
Axlar åt sidan 3 kg
Axlar framåt 3 kg

Men maskin:


Bröstpress 10x3 set
Moudular lat pulldown 10x3 set  (övre delen av ryggen)
Sittande rodd 10x3 set
Sittande crunchers 10x3 set (främre magmusklerna)
Sittande ryggresningar 10x3 set


Kommer väl köra detta program i några veckor till. Nu fram till Göteborgsvarvet kör jag lite mer på benen. Nästa gång blir det dubbelt pass för benen. Hoppas också att läkaren kommer fram till att jag får springa för jag vill verkligen ut nu! Om det nu är allergi jag har så kanske man kan få några piller som hjälper.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: