EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-14
19:27:30

Gymmet 50 minuter +cykling 15 km

Härligt med lite gym igen! Cyklade dit idag också. Dock gick jag uppför Shalgrenska backen. Från Annedalskyrkan och upp till Wavrinskys plats. Fick obehagligt hög puls när jag cyklat uppför den lilla backen fram till rödljuset vid Annedal. Kände att det var bäst att gå då så jag inte riskerar att bli dålig.

Väl framme vid Fysiken körde jag 50 minuter i gymmet. Härligt!

Körde samma program som förra gången dock körde jag 5 kg hantlar på triceps i stället för 4 då de var upptagna. Ökade på någon mer maskin också.

Lyckades sedan cykla hem utan problem vilket känns bra. Nu blir det inget gym förrän efter Göteborgsvarvet. nu ska jag bara springa och hoppas jag håller och att jag inte får någon reaktion.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: