EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-09
11:20:30

Från oaktiv till aktiv

Med tanke på hur min dag igår såg ut så kände jag att jag idag måste vara lite mer aktiv. Jag gick upp klockan sju och slängde in lite tvätt i maskinerna och istället för att gå och lägga mig en timm igen så tog jag en promenad. Det var väldigt skönt med en promenad, det var lagom varmt och det har regnat så det var en såndär härligt fuktig luft.

Gick mot Ruddalen och runt där. Fick se två har-porr och massa söta fåglar och det var inte en människa ute så det enda ljud som hördes var fågelkvittret. Helt underbart. Hade tänkt mig en kort promenad men den blev 50 minuter och det medförde att maskinerna var klara när jag kom tillbaka så det var bara hänga tvätten och slänga in vissa saker i tumlaren. Därefter avnjuts en fantastiskt god havregrynsgröt.

Solen har börjat titta fram nu bakom molnen och jag har än så länge varit lite oaktiv. Det kommer dock ändra sig snart för jag ska göra lunch och sedan ta cykeln in till stan och gymma lite. Eftersom jag inte får springa så tänkte jag att jag skulle gymma i stället.

Vet inte hur dagen i övrigt kommer att se ut men jag tror jag ska ta det lugnt. Städa lite kanske jag behöver göra. Vi får se. Ibland händer det ju oväntade saker också :D

ha en underbar dag!

peace out
Kommentar:
2010-05-10 @ 11:31:25
#1: simone

Smart där, hur gick det på gymmet? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: