EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-31
22:31:09

Filmer i massor den senaste tiden

Har blivit en hel drös med massa filmer på senaste tiden! Jag kollar på film hela tiden känns det som! Jag måste ju säga att de flesta av dessa filmer är väldigt bra. Kill Bill är ju underbar! Unleashed lika så och för att inte tala om Pride & Prejudice. Många underbara filmer och en salig blandning av genere :D Kan rekommendera varenda en på ett eller annat vis.


Trots att Battle Royale är väldigt hemsk så är den kanonbra! Candy med Heath Ledger är väldigt deprimerande men bra den också... kan inte komma på någon film jag sett som är dålig. Kanske är det så att jag glömmer bort filmer som ajg tycker är dåliga...jag vet inte *hehe*
Kommentarer:
2010-06-01 @ 10:35:07
#1: Plutten

Verkar som att man blir manad nu att ladda ner lite filmer till ikväll;)



Svar; Jag vet faktiskt inte om det finns mer... sök på Love Holgersson på tuben så kanske du får fram mer, det är min syster det :)

2010-06-01 @ 19:39:37
#2: Plutten

Svar; haha vad gullig du är...måste nog göra en research själv och kika om man hittar någe mer boxningsvideos:P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: