EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-18
23:32:43

Dagens fysiska aktivitet

Idag har jag rört på mig ganska mycket, fast ändå mindre än vad jag planerat.

Mitt på dagen var jag dum nog att gå ut och springa. Kvav luft, molnfritt, stark sol, massa pollen... klarade att springa i 17 minuter, cirka 3 km, innan det blev tungt att andas (inte på grund av trötthet) så det var bara att gå hem sista kilometern.

Jag tog sedan cykeln till Amelie, 6 km, och vi gick och körde 55 minuter Basic Aerobics. Det var roligt pass idag för det var den bra instruktören.

Cyklade sedan de 6 km hem också. Bäst är hemvägen då man kan rulla ner för hela Shalgrenska backen :D

I morgon ska jag cykla in till skolan också om vädret tillåter, har fortfarande inga regnbyxor. Sedan torsdag och fredag ska jag vila så jag har massor med kraft till Varvet på lördag! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: