EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-07
00:04:35

bio Invictus

En härlig solig dag har det varit idag. Jag har varit och tränat och kollat på film. Det blev Flashdance, en av mina favoritfilmer! Har sett den väldigt många gånger och fler lär det bli! Älskar dans- och musikalfilmer, man blir glad av dem!

Vid femtiden var jag väldigt rastlös och kom på att jag ville gå på bio. Jag kollade i tidningen och hade några alternativ. Det blev Invictus som Clint Eastwood har regisserat. Den handlar om Nelson Mandela när han blivit frisläppt och rugby VM Sydafrika. Morgan Freeman är det som spelar Nelson Mandela. Det var en riktigt fin film, kan inte förklara hur men den är väl värd att se!


Jag gillar verkligen Morgan Freeman! Han är riktigt bra! Sedan gillar jag Clintan också, både som regissör och som skådespelare.

Nu är det sovdags! En ny fantastisk fredag väntar mig i morgon hoppas jag! :D

hare gött!
Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: