EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-06
00:01:51

Bättre

Ojojoj ja idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår. Svullanden i fejjan har gått ner. Det var lite runt ögonen när jag vaknade idag man jag gick till apoteket och köpte några allergi-tabletter och det gick faktiskt över när ajg käkade en sån så nu är jag helt återställd.

Pratade med pappa om saken och kom fram till att det måste ha varit värmeutslag jag fått. Med tanke på att jag hade min atajta springbyxor på mig och det var varmt ute och jag ansträngde mig. Jaja, hoppas det inte händer igen. Ska vara mer försiktig och innan varvet får jag nog ta en allergitablett och sedan ha löst sittande kläder på mig.

Dagen har gått i slöhetens tecken. Har inte gjort så mycket annat än att vara i skolan och det var helt värdelöst. Hjälpte Jo på jobbet och sedan åkte jag hem.

I morgon ska jag ta mig till gymmet och köra lite styrka, kanske att jag går på något pass också om det finns något som faller mig i smaken :D 

Nu ska jag kolla på Andra Avenyn och sedan sova :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: