EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-21
19:51:39

Åska och nummerlapp fixad :D

I morse var det tvättdags igen. Klockan 7 ringde klockan och även om jag haft dörren till balkongen öppen hela natten + jag hade ena fönstret på balkongen också öppen så var det över 20 grader i mitt bo och fuktigt var det också.

När tvätten var klar så tog jag vagnen in till stan en sväng och uträttade lite ärenden innan jag tog vagnen till Marklandsgatan och Frölundaborg. Hämtade min nummerlapp till morgondagen :D ska bli hur spännande som helst! :D

När jag sedan kom hem igen så slängde jag mig på sängen och började kolla på Stolthet och Fördom av Jane Austen, blev 2 delar... tror det är 6 totalt...totaltiden är i alla fall 5 timmar...

Satt på balkongen och käkade lite och det åskade på bra ett tag och sedan försvann det...


utsikten från min balkong idag :D Åt det ena hållet såg det ut såhär...

Vred man huvudet 180 grader åt vänster så såg det ut såhär... detta kom sedan över mitt bo och det dundrade på bra ett tag... konsigt nog har jag blivit omvänd från att vara tokrädd för oåska så tycker jag nu det är helt fantastiskt! Jag kanske är knäpp...

Kvällen tillbringas i mitt bo framför datorn. Ska försöka lägga mig tidigt så jag får en ordentlig sömn in för morgondagen. Ska bli roligt!! :D

peace out



Kommentar:
2010-05-21 @ 20:00:14
#1: Emma

den ska du få se! ;D



vilken otur med balen :/ men men! Du får se bilder sen :D jag ska dit och ta kort!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: