EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-06
22:20:01

Virr virr virr

Det har varit en fin dag idag :D känns som om den gått väldigt fort bara men jag är nöjd ändå :D

Pratade lite med Mamma när jag var påväg hem från träningen och sedan en stund när jag var hemma också ochdet var fint. Saknar dem alla där hemma!

Har också kolla massor med utbildningar och blir bara mer och mer virrig ju mer jag tänker på det. 15:e april ska jag förhoppningsvis vara lite mer klar i huvudet, då är sista anmälningsdagen.

Har inte pluggat något idag, fy på mig, lite läskigt att jag inte känner mig dålig för att jag inte gjort det... vill men känner det bara att det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar... det fastnar ju i alla fall inte.

Hade en fin middag för mig själv med tacos. Kollade samtidigt på Vampires diaries på TV6-play dock fanns bara avsnitt 4 och 5 så jag kom in i serien lite sent men den är bra :)  har inte sett True Blood-avsnittet än men det blir nog av det också snart.

Nu är det sängen som gäller. Tänkte läsa lite i min fantastiska Thåström bok och i min fitness-tidning :D

hare gött

peace out



Kommentar:
2010-03-07 @ 17:52:39
#1: simone

sV: TACK Elinor! :D Toppenbra med mig här, hur mår du själv.. måndagsångest? :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: