EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-24
16:51:35

Uppraggad vid Cahlmers Tvärgata

Ojojoj jag känner mig helt knasig i huvudet, eller hela kroppen.... är nog i någon form av chocktillstång.

Det som hände var att efter att jag tränat så gick jag till bussen och tog den två hållplatser (jobbit att då den sträckan med klackarna) till Chalmers Tvärgata. Jag gick av och promenerade upp mot matte-huset... plötsligt...

-Hej snygging!
Jag håller på att skicka ett sms så jag säger 'Hej' och under en millisekund kommer jag på att det där är ingen röst jag känner igen. Jag vrider på huvudet och där är en helt okänd människa...
-Vad snygg du är, vad ska du göra då?
Jag svarar att jag ska till skolan och käka lite och sedan ha kvällsklurs.
-Pluggar du här, vad pluggar du?
Jag berättar vad jag pluggar och han tycker det låter svårt och jag svarar att det är därför jag ska byta till hösten.
-Aha, vill du ta en kaffe efter att du käkat?
Jag svarar att det har jag inte lust med... inte rätt dag idag för nytt umgänge kände jag.
-Snygga jeans du har, var har du köpt dom? du är verkligen fin! ser väldigt bra ut!
Vi är nu framme vid porten och Jag svarar generat 'Tack' och säger att jag måste gå in.

Han hette Daniel...mer vet jag inte...inte särskillt intresserad av att veta mer heller... men han såg väldigt bra ut! :D

Så jag är nog i någon form av chock...detta har aldrig hänt... inte mitt på ljusa dagen i alla fall :P ojojoj... hoppas han hittar någon annan att dejta :D

nu börjar LabViewn :D hare gott

peace out

Kommentar:
2010-03-24 @ 17:58:21
#1: Syster

Wuhu, snygga killar som spottar komplimanger gillar vi!Du får ta och ha klackar lite oftare, då händer det säkert roliga saker :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: