EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-13
07:21:22

Snart 24 timmar utan sömn... och fler lär det bli...

Det var längesedan jag såg solen gå upp... om 2 timmar och 45 minuter har jag varit vaken i 24 timmar utan sömn. Jag har inte kunnat sova på hela natten. kom ju hem från Amelie vid tre eller vad det var och låg i sängen vid halv fyra men sedan har jag legat vaken. Jag kollade på Pretty Woman, ett avsnitt Glamourama, Ebba & Tyras show och till sist en liten del av gårdagens Skavlan som jag inte såg hos Amelie.

Jag är fortfarande inte trött... det har svidit i ögonen stundvis och när jag då stängt ner datorn för att sova så har det inte gått... jag har vridit och vänt på mig och sova har inte gått...*SUCK*


Blir ju orolig av sånt här! Fast man behöver kanske knäppa dagar och nätter för att man ska få det bra dagarna och de bra nätterna. En knäpp bild bjuder jag på också... den är ca 3 år gammal...kanske 4 år och jag har precis henna-färgat mitt hår (inte första gången, hade en period på något år med henna) lät det sitta i dubbelt så lång tid än vad jag brukade :P   but I like it :D

kanske ska påbörja en ny dag istället för att bittra... låter bra!

peace out
Kommentarer:
2010-03-13 @ 10:22:18
#1: Luffi

själv börjar jag bli lite seg i ögonen... hehe =)

2010-03-13 @ 11:13:26
#2: Luffi

hehe tro mig!! jag har druckit tillräcklgit!! hahah

2010-03-13 @ 14:43:16
#3: Syster

Bella&Tyra, syster BELLA&Tyra, men det kanske är förståligt.

Hoppas du får in lite bättre sömnvanor snart :P



Kram Blondie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: