EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-13
18:22:24

Rekord i att vara vaken

Nu är det en jätte trött Elinor som sitter här framför skärmen. 

Jag har nu varit vaken i mer än 30 timmar. Det har jag aldrig varit i hela mitt liv. Jag är väldigt seg. Men jag klarade att inte sova på dagen. Vill inte hamna i någon dum dygnsrytm (som jag i.o.f redan är i).

Det blir tidig kväller idag. Har precis ätit hemagjord pizza för mig själv och ska väl ta och borsta tanden snart.

Hörs i morgon och då ska jag vara utvilad. Ska upp 7 och tvätta :)

peace out
Kommentarer:
2010-03-14 @ 02:26:44
#1: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 18:07:03
#2: Jebus

Usch, jag var en gång vaken i tre dygn.. Värsta jag nånsin varit med om. :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: