EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-22
16:33:43

Mobilen dog en långsam död

Sådär... den värsta deppigheten är försvunnen och jag är någolunda glad. Sitter i skolan och inväntar att LabViewn ska börja.

Igår köpte jag nya skor. Det blev två par klackisar. Var på Skopunkten och där hittade jag två par och de kostade 199:- styck och jag tyckte väldigt mycket om båda och kunde inte bestämma mig. Tänkte att jag köper båda... ord.pris var 399:-/styck. När jag skulle betala så blev summan 298:-... jag tänkte att 'va nu?' men när jag gick därifrån så såg jag en skylt där det stog 'köp 2 par och få 50% på det billigaste :D  då kände jag mig nöjd :D


De ena skorna ser ut såhär... hittade ingen bild på de andra paret så jag får väl knäppa en sedan och lägga upp i morgon :)

Sedan pratade jag med syrran i telefonen och jag vet inte hur det kom sig men jag gick in i köket och lyckades slänga till med armen och tappa mobilen ner i diskhon där det stog en stekpanna med vatten i.

Min mobil fick en långsam död.

Var till OnOff i dag och inhandlade en ny. De hade lagerrensning så jag fick den för 995:-

Det är en liten hake... ingen som hör mig när jag pratar i den. Pappa ringde flera gånger och vi försökte klura ut vad det var...jag hörde honom hela tiden. Får gå tillbaka i morgon och se om det går att lösa... vilket jag tror inte är så svårt.

Nu ska jag gå till LabView-salen och klura på uppgifter :D

peace out
Kommentarer:
2010-03-22 @ 19:41:22
#1: emma.

sv: tyvärr var det fel. tack :)

2010-03-22 @ 22:02:54
#2: emma.

sv: tack :D

2010-03-22 @ 22:06:44

Svar: Tack så mycket för alla tips, kommer absolut att ha användning för mycket av det =)



Kram Savefors♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: