EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-23
22:11:49

Mobilbyte och Bodygurad

Idag var jag till OnOff och byta ut mobilen. Fick åka ut till Sisjön för de hade inga kvar här i Frölunda men kom precis så jag inte behövde vänta länge på bussen varken dit eller hem så det var skönt och helt ok.

Sedan har jag försökt plugga. Känner mig inte alls taggad för tenta i morgon :(  känner att jag hellre stannar hemma... men jag ska kolla lite på det nu och åka dit och göra ett försök, har inte haft och har ingen lust att plugga till denna tenta då det är massa härledningar och det gillar jag inte.

Sedan skulle Amelie och jag träna men vi bestämde oss för att göra våfflor och prata och se på film i stället. Det blev Bodyguard med Kevin Costner och Whitney Houston. Den var riktigt bra, skulle kunna tänka mig att köpa den om jag ser den någonstans :D



Trots tenta i morgon ser jag fram emot dagen :D Jag ska ev. gymma, sedan ha LabView och sedan träffa min kära faster Inger. Hon är här i Gbg på möte så hon ska bo hos mig två nätter :D ska bli superkul :D

nu ska jag plugga :P

peace out
Kommentarer:
2010-03-24 @ 00:13:34

åh älskar den här filmen =)



jag målar med tusch akryl och hobbylack!

2010-03-24 @ 10:18:42

Svar: Tack så mycket, jag tror det gick bra iaf =)



Kram Savefors♥

2010-03-24 @ 13:24:09

lycka till på tentan! :) vi måste ju ses snart!

2010-03-27 @ 18:19:06
#4: Carrou.se

Vilken härlig blogg du har! :D supersnygg header tycker jag :) Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: