EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-04
22:49:05

Lite plugg, lite träning och lite depp

Idag har varit en bra dag fram tills för cirka en och en halv timme sedan då allt blev deppigt. Men vi tar det från början...

...solen strålar och jag går upp vid kvart i tio. Äter min frukost och går till bibliotektet en timme och pluggar.

När jag kommer hem igen så städar jag lite och klipper mig och dansar till thåströms vackra röst innan jag sätter mig med boken om honom.

Gör en omelett med spenat och broccoli och käkar den innan jag ska träna. Hinner läsa lite till i min Thåström bok, kände inte för att plugga, innan jag åker till Amelie.

Jag tappade sugen när jag pluggade för alla negativa tankar kom i kapp mig. Vet inte var jag ska börja och jag inga svar på uppgifterna som jag har (gamla tentor) så det är så svårt att försöka lösa dem om man inte vet om det är rätt.

Amelie och jag gick på medelgympa och sedan lagade jag mat, vi drog till Pilatesen. Där i mitten någonstans så blev jag jättenere och det är jag fortfarande. Ska försöka bli glad. Sen.

Här kommer en bild på hur det blev när jag fixade om med gardinerna igår :)


Jag bara lindade runt spetsgardinen runt stången. Blir så mycket ljusare och härligare :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: