EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-13
12:45:08

Lite bilder av dagen som har gått halva


Solen börjar gå upp. Klockan är strax innan sex på morgonen


Runt halv sju har solen kommit en bit över skogen :D


När jag bestämmer mig för att det inte är någon idé att försöka sova och accepterar att det blev en natt utan sömn så har solen kommit en bit och klockan är strax innan åtta :)  fint att äta frukost till :)


Havregrynsgröt är bästa frukosten. Drack två stora muggar kaffe. Duracell-kaninen i mig vaknade.


en osnöig fläck :D  man ser gräs! :D
Tog mig ut vid elva efter att ha pratat på skype både med vännen Jennie som befinner sig på Bali och sedan Mamma, Pappa och systeryster Frida


Lite snö kvar :D men cykelvägarna och de andra vägarna är fria från snö :D


Glassigt! SOL SOL SOL!!! :D
Kommentarer:
2010-03-13 @ 16:09:30
#1: jennifer

sv: personligen känner jag lite densamma, en del ilska över inte bara hur de kan göra så mot sig själva men även hur de kan göra det då de är offentliga personer, vad sänder det ut för signaler för "oss vanliga dödliga"?

2010-03-15 @ 01:22:25

härligt det ser ut med solglasögon, får nog ta och plocka fram mina också snart tror jag ;)



trivs du i gbg förresten?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: