EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-09
23:49:14

Kärlek

En dag frågar en son sin Pappa:

“Pappa, springer du maraton med mig?”
“Ja” Och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen:

“Pappa, springer du ett till maraton med mig?”
“Ja, min son”.

En tid senare frågar sonen sin far:

“Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?” (4 km simnig, 180 km cykling, 42 km löpning)
“Ja”…



…Här är videon till denna historia




Okej, jag stor gråter till denna... så vackert! Kärlek!

Hittade den och kopierade den från Sid Knutssons sida Fittnessguru.se
Kommentarer:
2010-03-10 @ 21:12:33

Kul att du vill vara med och tävla i veckans blogg,

10 finalister kommer väljas ut imorogon, Lycka till

2010-03-13 @ 19:50:43

åh vad varm man blev i kroppen. Man kände verkligen hur tårarna vela spruta ut! Kärlek på hög nivå, fan va underbart

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: