EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-19
20:12:30

Kanondag!

JIPPIII!!!  jag är JÄTTEGLAD!!! helt säker på att jag klarade tentan i morse! :D

Jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen och allt har känts så bra!

Efter tentan (som tog 1,5 timme ungefär) åkte jag ner på stan. Jag gick in i Domkyrkan, som jag aldrig varit in i tidigare och den var jättefin!  ska gå med Amelie lite på stan i morgon så jag ska ta med mig några mynt så jag kan tända ett ljus i kyrkan...tycker det är så fint :D

Jag gick runt och hittade massor med roliga affärer :D tog också en kaffe, scones och muffins på Espresso House och det var smaskens :D

Väl hemma sedan så rotade jag igenom hela lägenheten efter ett broderi som jag fick av farmor för något år sedan och som kom bort när jag flyttade från Olofshöjd. Efter mycket letande så hittade jag det och fortsatte där jag en gång avslutade det. Kollade på Grease samtidigt, har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den filmen men jag älskar den! :D

Sedan blev det träning med Amelie och nu har jag precis lagat en kanongod soppa (hittade receptet i senaste Buffé). Ska lägga upp receptet här snart :D väl värd att testa!

Kvällen blir lugn, ska upp tidigt i morgon och tvätta, missade ju tiden i söndags, nu är det kris på underklädesfronten så jag blev glad att jag fick inte tid så snart :P

Ska äta min soppa och sedan brodera lite och sedan läsa i New Moon innan jag somnar :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: