EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-27
10:28:19

Härliga sömn, härliga Thåström

Så härligt att jag fått sova i natt. Det är tredje natten nu som jag somnat inom en timme. Jag är så glad!

Igår så gick jag och la mig vid tio för jag var verkligen trött och det var länge sen jag var det. Jag tänkte att jag skulle kolla på Grease 2 och somna till den men det gick inte så bra så jag knäppte av den och satte igång en spellista med Thåström. Jag somnade nästan direkt. Sedan hade jag inte sladden i datorn så den stängde av sig själv också så jag behövde inte tänka på det.


Tycker mycket om Grease filmerna. Har sett dem oräkniga gånger. Det var därför jag tänkte att jag kunde sova till den då jag bara behövde höra ljudet för att veta vad som hände i filmen. Dock så tycker jag om låtarna så jag ville titta när de sjöng och det var ju inte så bra.


Vackra Thåström-låtar gick bättre att somna till. Kan minnas att jag hörde fyra stycken. Han är bäst!

Vet inte hur dagen kommer bli. Det regnar men jag ska väl i alla fall ut en sväng, får se var det leder. Tänkte att ikväll under Earth Hour ska jag ut och promenera. Då gör jag garanterat inte av med någon el.

peace out
Kommentar:
2010-03-27 @ 18:03:22
#1: f

eller hur ;)

den är köpt på h&m för bara 99 kr ;D

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: