EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-03
22:49:04

Härlig dag :D

En fantastisk dag har det varit idag :D dock gick jag upp vid kvart i elva men konstigt nog så blev jag inte bitter. Solen strålade och jag var så glad :D har käkat det sista av den blå tårtan och då blev jag ännu mera glad :D

Jag hade tänkt gå en promenad i solskenet men det blev inte av, jag kom på massa andra saker som ajg skulle göra. Fick en plötslig lust att putsa mina fönster till exempel. Dock gjorde jag det efter att ha läst ut Oceancirkulations boken. Jag fixade också lite med LabView:n.

Fönstren blev fina och jag tog ner lite gardiner och nu har jag bara de tunna spets kvar. Ska ta ett kort i morgon så du får se hur fint det blev :D

Blev lite stressigt till skolan då jag kom på att jag inte ätit så jag slängde i mig lite mat och rusade sedan.

Det var bra på LabView idag, dvs jag kom någon vart. Dock kan jag inte fortsätta hemma då det är olika versioner på datorn i skolan och på min. Jag kan göra grejer här hemma och öppna i skolan men inte göra i skolan och fortsätta hemma. Lite synd men så är det. Ska ändå se om jag kan göra någon enstaka del :D

Nu blir det Andra Avenyn och sedan True Blood :D:D:D jag är glad :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: