EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-13
03:00:45

Halvbra början men bra mitten och slut

Nu kom jag nyss hem från Amelie efter en fin kväll :D vi tog det lugnt och kollade på film och snackade lite, det var gött :)

Hade ett väldigt flyt med buss och vagn nu denna natt och det var skönt, resan tog endast en halvtimme tror jag, det gillar jag :D

Dagen har varit bra :D  den började inte så bra på grund av att min granne skulle få ny dörr idag och hela mitt bo skakade vid klockan tio när jag då sovit 4 timmar. Kunde inte sova igår.

Gick i alla fall upp något tjurig vid kvart över elva och gick runt och gjorde ingenting. Sedan kom Calle och hälsade på och vi gick ner till torget och han lämnade blod (jag är bitter att jag måste vänta 6 månader!) sedan köpte han nya spring-dojjor. Jag hittade ett par ganska snygga skor men jag är lite kräsen så jag måste fundera på saken. De var inte så dyra och det är skönt om man kan få vara torr om fötterna nu när all snö smälter. Mina converse läcker som soll trots min silvertejps-lagning.

Han hjälpte mig också att bära ner min köksdörr i källaren och sedan fick jag skjuts in till Amelie då han skulle ut på nya äventyr.

Dagen blev en bra dag tillslut :D
Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna utvilad

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: