EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-26
19:56:06

Gå-långt dag :D

Det har varit en riktigt varm dag idag :D När Inger åkt iväg vid kvart över tio så diskade jag och gjorde mig redo för att åka till Sisjön och leta efter ÖB. Det tog ett tag innan jag hittade för det var väldigt dåligt skyltat och jag gick ganska länge innan jag såg flaggorna. När ajg sedan kom till flaggorna var det en stor skylt där det var en pil. ajg följde pilen och fick gå runt hela den stora byggnaden . Jag var väldigt trött i fötterna :P

När jag väl kom in dit så hade de inte det jag sökte. Jag gick mot busshållplatsen, det var långt. Fick sitta där i 20 minuter och roade mig med att spela Guitar Hero på min mobil :D  hittade det igår och jag blev överlycklig!!!! :D


Lite vårtecken :D

När jag sedan kom till Frölunda torg så gick jag och köpte suchi och gick hemåt och åt. Sedan broderade jag lite och belv så rastlös att jag gick in till Sahlgrenska och tog bussen till gymmet därifrån.

Nu är jag hemma och sitter här med en öl (Grebbestad)och ska tillbringa fredagskvällen vid datorn och kanske en film :D

peace out
Kommentar:
2010-03-27 @ 17:26:11

åh vad söta videungar! eller hur säger man i plural? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: