EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-29
16:11:30

En dag på stan

Fram till nu har det varit en bra dag. Jag åkte ned på stan och träffade Amelie och vi gick runt i alla möjliga affärer. Jag inhandlade lite på Magasin 11 som idag var öppet... kan inte säga vad då det är en del av syrrans födelsedagspresent och det händer att hon kikar in här på bloggen.

När jag träffade Amelie så gick vi till Weekday och hon hittade en snygg jacka som hon ska köpa, fanns ingen storlek idag men det skulle komma i morgon. Jag provade en t-shirt men den belv inge bra på, så inget köp där. Dock var vi in på Monki och där hittade jag en sjal, funderade lite under turen och bestämde mig sedan att köpa den innan vi begav oss hemåt. Var in i affären som har örhängen som jag kikat på innan och jag tittade närmare på dem och köpte ett par. Väldigt nöjd.

Vi tog en fika på Espresso House på NK och gick sedan över gatan till Naturkompaniet där jag köpte en sån waterproof-påse, 2 liter, min väska som jag har är på 15 liter men jag ville ha en liten också som kan vara användbar då man åker till badhuset eller bara ska resa och skydda småsaker från vatten. Bilder på inlöpen kanske kommer ikväll om jag inte kommer hem allt för sent.


Supergodaset cappuccino har dom! eller?


Jag är väldigt nöjd med mina inköp och nu sitter jag i skolan och ska snart på LabView-programmeringen. Innan ska jag skriva ut mitt brev till CSN och försöka få iväg det i kväll eller i morgon, vill få iväg det så fort som möjligt så jag hinner förbereda mig om jag skulle få ett nej.


Håller tummarna för att jag får lån och bidrag även i höst!

hare gött!

peace out



Kommentarer:
2010-03-29 @ 17:15:15

Lite extra färg i vardagen skadar inte :D



Åh, det ska jag absolut fixa till så fort jag har lite mer tid! Tack för att du skriker till, det värmer :) Det varierar ju dock rätt mycket från dator till dator, men jag ska mörka upp den lite :)



Åh, vad glad jag blir! Tusen tack för det :D Det värmer verkligen!



Hoppas du får en toppendag!

2010-03-29 @ 18:52:54

mums för ecspresso hpuse :D

2010-03-30 @ 01:01:01
#3: JENNIE

Hej!

Hoppas att jag inte stör en tisdag som denna (klockan är över 00:00), hihi ♥



Är allt bra med dig? :)

Jag hoppas det iallafall !



kram Jennie ♥

2010-03-30 @ 07:05:18

Åh, vilket fruktansvärt fint sommarminne! Kaniner är så himla söta :) Dock har jag inte träffat någon som varit sådär supertam, så jag är lite rädd för att kaninen ska bita :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-30 @ 14:54:48
#5: kim

Jag vet, B&J speciellt. Men gott som tusan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: