EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-15
21:52:22

Dag med föreläsning och sömn

Idag var jag duktig och tog mig till en föreläsning på GVC... kul att träffa Ulf igen och han var som vanligt lite tomtig men det gillar jag. Fick också reda på att jag haft fel gällande tentan. Nu på fredag är det alltså omtenta i hydrodynamiken och på onsdag (24:e) är det tenta på cirkulationen. Jag kan alltså försöka mig på att ta båda, eller så satsar jag på en. Jag är väldigt kluven på det planet.

När jag kom hem satte jag mig i 5 minuter och försökte plugga men mitt sinne var inte kapabelt så jag gick och la mig i sängen och råkade  somna i 3 timmar.

Jag tog mig sedan till programmeringen och det gick bra idag :D jag är väldigt nöjd måste jag säga. Ligger i fas med B-uppgiterna och det känns skönt :D

Kvällen hoppas jag inte blir allt för lång. Ska försöka komma in i rätta rytmen nu. Får se hur det går.

peace out
Kommentarer:
2010-03-15 @ 23:02:13
#1: Linda

Okej :D Det längsta jag har varit uppe var när jag inte sov på 3 dygn

2010-03-15 @ 23:42:28

hoppas du kommer in i rytmen :)



2010-03-16 @ 10:17:24
#3: Sanna

Sv: TACK!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: