EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-11
20:03:11

Basic step och gym

Var och tränade lite basic step i 55 minuter. Det var roligt och väldigt enkelt, därav namnet. Alldeles lagomt för att jag skulle klara av det. Det är ännu roligare att jag känner att min koordination har blivit bättre sedan jag började på aerobicsen och medelgympan :D  känns bra tycker jag :D

Gick sedan upp till gymmet:


2 km rodd (uppvärmning)

benpress 35 kg (varje platta på 7 kg)
lårcurl 10 kg (tror varje platta är på 5 kg)
axlar 3 kg (hantlar)
biceps 4 kg (hantlar)
triceps 3 kg (hantlar)


Det var en bra träningstid idag. Hade egentligen tänkt springa på löpbandet men under stretchingen så vred jag till vänstra knät på något vis så jag vågade inte göra det. Därför blev det lite styrka, ohc jag testade först lätt om det gick och det gick bra.

Total tid 95 minuter
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: