EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-10
22:55:00

Avklarad uppgift och mycket nöjd och glad

JIPPIII :D  nu är jag klar med den första B-uppgiften på LabView:n glada jag :D  den uppgiften handlade om att generera ett ljud och sedan lägga in brus på det och att det var ubåtar som tog emot ljudet. Man kan låtsas att det var en val som utgjorde ljudet och en ubåt som analyserar det. Rolig med klurig uppgift och vi har fått massor med hjälp. Men nu är jag klar och det känns fantastiskt :D

Åkte in till skolan tidigt och satt vi datorn lite. Hade inget att göra. Tänkte från början åka in och gå på en föreläsning på ocean- och atmosfärcirkulationen men var så trött när jag vaknade att jag sov vidare.

Det har inte blivit någon träning idag men i morgon har jag tänkt att gå på en föreläsning och sedan styrketräna lite och sedan något pass. Ser fram emot morgondagen :D

Nu ska jag kolla på Andra Avenyn och Glamorama :D

hare gött!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: