EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-07
18:08:37

Årspremiär för löpningen

Årets första löprunda är gjord :D det var härligt. Sprang i 30 minuter och det var så skönt :D


Det är lite svårt att rita avståndet på eniros hemsida... blir lite knöligt... och där det inte är utritat en väg så är det cykelbana som jag sprungit på :D

Blir ingen Fysiken idag. Dels så kunde inte Amelie och sedan är det inte så roliga pass. Medelgympan som är idag har bara dåliga instruktörer och det orkar jag inte med.

I morse tog jag en promenad till MAXI också...det är 3 km dit och det var skönt att gå i solskenet :D

Men en löprunda är inte så pjåkigt det heller :P

peace out
Kommentar:
2010-03-07 @ 18:52:06
#1: matilda

Jag skulle raka mig, så vips börja det blöda jag bara vafan.. Sen blev det värsta grymma såret! :o

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: