EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-17
00:08:21

Alice i underlandet

Min dag har varit bra. Det blev ingen föreläsning för när jag vaknade så ville inte riktigt min kropp vara med mig. Jag måste verkligen få bukt med dessa sömnproblem. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig, får ta och fundera på en bra lösning...eller kanske någon har något tips?

Jag pluggade i alla fall lite innan jag gick för att möta Amelie för träning. Har bestämt att jag gör hydrodynamiken på fredag... kanske att jag har turen med mig...tredje gången gillt :D eller om det är fjärde...det vet jag inte :P

Jag gick i alla fall till Marklandsgatan och tog bussen därifrån till Amelies skola (Hälsovetarbacken) och satt där och väntade tills hon slutade och vi gick sedan tillsammans hem till henne och sedan till träningen :D

Efter träningen kom hennes Carl och hämtade oss och vi for till Maxi och handlade lite kvällsmat. Det blev lax och bulgur :D   smaskens :D

Jag fick sedan lite brått då jag skulle på bio med Lisa så jag fick dra ganska snart efter middagen. Träffade Lisa vid kvart över åtta på Bergakungen och vi såg Alice i underlandet 3D kanonbra! :D

Min första 3D film och jag är både positiv och negativ. Positivt att det blev coola effekter, negativt att det blev suddigt väldigt ofta.

Väl värd att se i alla fall! :D Johnny Depp och Helen Bohnman Carter är med som är två av mina favorit skådisar och Alan Rickman är röst till den blå larven, även han är en av mina favoriter!

Nu är det dags att sova...eller förhoppningsvis sova... har lärt mig att jag inte ska vara så säker på den saken längre :(

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: