EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-01
22:02:26

Fix inför norr

En kalasigt varm dag har det varit här i Göteborg! Gått i linne och kortbyxor hela dagen och det har varit hur härligt som helst!

Tvättade lite i morse och gick en liten morgonpromenad. Vid ett åkte jag in till Centralstationen för att hämta ut min biljett. Gjorde missen en gång att tänka att 'jag hinner hämta ut den innan jag hoppar på tåget'. Den missen gör jag inte om. Det fanns en enda automat på hela stationen som fungerade och det var typ 20 personer i kö och det var 10 minuter tills mitt tåg skulle gå.... då var jag nervös att missa tåget vill jag lova!

I morgon bär det av norrut :D 06.00 från Göteborg och i Gävle 10.54 :D de blå-vita X2000 var ju mycket snyggare än de silvriga tycker jag :D

 

Efter besöket på centralen så åkte jag till Jo för att lämna tillbaka några filmer och knästödet jag fick låna av henne. Vi satt i hennes gudomligt sköna soffa och pratade och käkade vindruvor. Staffan kom hem och han var också med i diskusionerna. Jo och jag gick sedan till Oxygéne och hämtade ut min klocka...schyssta Morten hade ordnat så nu är min klocka hel i spännet igen :D

Jo skulle till Forex och växla pengar inför sin kommande vecka i New York  så vi gick mot Avenyn. Vi stäter på Anna och Åsa vid ett café och fastnar där och pratar lite och det var fint. Vi kom till Forex tillslut och sedan drog jag mig hemåt. Skulle ha träffat Amelie men jag insåg att det skulle bli lite tjat då jag inte packat inför hemhem.

Nu har jag dock packat och ska snart lägga mig och sova då jag måste upp tidigt i morgon :)

 

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: